KONKURSY 2021/2022

NA DZIEŃ PAPIESKI 2021

O konkursie

„ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II  W OCZACH DZIECKA”
(edycja XVI – 2021)
w ramach obchodów XXI Dnia Papieskiego

Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie, Fundacja Mater i Dekanat Bielski mają przyjemność ogłosić XVI edycję Międzynarodowego Konkursu Plastycznego „Święty Jan Paweł II w oczach dziecka” w ramach obchodów XXI Dnia Papieskiego.

Od początku istnienia Konkurs przyciąga rzesze młodych ludzi. W ciągu 15 lat wzięło w nim udział ponad 20 000 dzieci i młodzieży z Polski oraz najdalszych zakątków świata, w tym m. in. z Australii, Chin, Hongkongu, USA, Włoch. Tak duża liczba prac świadczy o tym, iż dziedzictwo Papieża Polaka jest bliskie kolejnym pokoleniom ludzi, niezależnie od szerokości geograficznej i warto kontynuować przedsięwzięcie jakim jest Międzynarodowy Konkurs Plastyczny „Święty Jan Paweł II w oczach dziecka”.

Rokrocznie tematem konkursu jest hasło Dnia Papieskiego ogłaszanego na dany rok przez Fundację „Dzieło Nowego Tysiąclecia”. W tym roku mottem będą jedne z pierwszych słów Papieża, którymi zwrócił się do wiernych – „Nie lękajcie się”, wypowiedziane w 1978 r. podczas inauguracji pontyfikatu. W dobie pandemii nabierają one nowego znaczenia. Żyjąc w nieustannym lęku przed śmiercią, chorobą czy utratą pracy, z licznymi obostrzeniami sanitarnymi, w dystansie do innych, zmagamy się z własnymi słabościami. Tegoroczne hasło „Nie lękajcie się” daje nadzieję, podnosi na duchu i niesie przesłanie, że nie musimy być sami w tych trudnych czasach. Przez organizację tegorocznej edycji te pokrzepiające słowa wysłać w świat, podnosząc na duchu wszystkich, którzy tego potrzebują, dzieci, rodziców, całe rodziny.

Serdecznie zapraszamy młodych twórców do udziału, a rodziców, katechetów i nauczycieli prosimy o rozpowszechnienie Konkursu wśród dzieci i młodzieży.

Organizatorzy

Regulamin

Regulamin Międzynarodowego Konkursu Plastycznego
 „ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II
 W OCZACH DZIECKA”
(edycja XVI – 2021)
w ramach obchodów XXI Dnia Papieskiego

Organizatorzy

  • Muzeum Podlaskie w Białymstoku
  • Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
  • Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie
  • Dekanat Bielski
  • Fundacja Mater

Cele konkursu:

  1. Pogłębienie wśród dzieci i młodzieży wiedzy o życiu, działalności, twórczości i osobowości papieża Jana Pawła II.
  1. Odwołanie się do nieprzemijających wartości i idei tkwiących w życiu i działalności Jana Pawła II.
  2. Rozwijanie wyobraźni oraz twórczych umiejętności dzieci i młodzieży.
  3. Prezentacja i popularyzacja plastycznej twórczości dzieci i młodzieży.

III. Zasady konkursu:

  1. Konkurs adresowany jest do dzieci przedszkolnych, uczniów szkół podstawowych, ponadpodstawowych z terenu całej Polski i świata.
  1. Niniejszy konkurs odbędzie się przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa zgodnie z zaleceniami GIS, MZ i MEiN.
  1. Konkurs będzie przebiegał w pięciu kategoriach:
  • kategoria I:   dzieci przedszkolne
  • kategoria II:  uczniowie klas I – III szkoły podstawowej
  • kategoria III:  uczniowie klas  IV – VI szkoły podstawowej
  • kategoria IV: uczniowie klas VII-VIII szkoły podstawowej  i szkół   ponadpodstawowych
  • kategoria V:  uczestnicy ze szkół specjalnych i  specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych
  1. Uczestnicy wykonują pracę plastyczną zgodnie z hasłem XXI Dnia Papieskiego  “Nie lękajcie się!”.
  2. Format pracy: A2, A3.
  3. Technika wykonania dowolna płaska, bez użycia materiałów nietrwałych: plasteliny, modeliny, bibuły, kaszy itp., z możliwością eksponowania w ramie pod szkłem: malarstwo, grafika, rysunek, grafika komputerowa .
  4. Na odwrocie każdej pracy należy nakleić dokładnie uzupełnioną „stopkę” załączoną
    do regulaminu.
  5. Do prac należy dołączyć kartę zgłoszenia według załączonego wzoru.
  6. Prace niezgodne z regulaminem nie będą brane pod uwagę.
  7. Prace wraz z kartą zgłoszeniową należy składać do dnia 30 IX 2021 osobiście w Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim lub wysłać pocztą (decyduje data wpływu) na adres:

Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaski
ul.
Mickiewicza 45
17 – 100 Bielsk Podlaski

  1. Prace oceni Jury powołane przez Organizatorów. O wynikach konkursu Organizator poinformuje Uczestników drogą elektroniczną.
  2. Jury wyłoni laureatów 1., 2., 3. miejsce i przyzna wyróżnienia w każdej kategorii.
  3. Zwycięzcy i autorzy wyróżnionych prac zostaną nagrodzeni (w tym: książki,
    materiały plastyczne, gry itp.).
  4. Wybrane prace prezentowane będą na wystawie pokonkursowej w Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim oraz folderze pokonkursowym.
  5. Rozstrzygnięcie konkursu oraz otwarcie wystawy pokonkursowej odbędzie się
    22 X 2021 r. o godz. 00 w Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim.
  6. W przypadku nieobecności osób nagrodzonych i wyróżnionych na uroczystości dyplomy oraz nagrody w miarę możliwości wysłane zostaną drogą pocztową.

Uwagi Organizatorów:

  1. Praca musi być wykonana tylko przez jednego autora (prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę).
  2. Uczestnik konkursu składa tylko jedną pracę.
  3. Prace konkursowe nie podlegają zwrotowi i przechodzą na własność Organizatorów. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ich wystawiania i nieodpłatnego reprodukowania.
  4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie, o których zainteresowani zostaną powiadomieni pisemnie lub mailowo.
  5. Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem praw autorskich do nich na rzecz Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, o których mowa w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 1994 r, Nr 24, poz. 83); do organizacji wystaw pokonkursowych, do publikacji w wydawnictwach wszelakiego typu, wydawanych przez Muzeum Podlaskie w Białymstoku oraz publikacji w Internecie.
  6. Uczestnikom konkursu nie przysługuje żadne wynagrodzenie z tytułu nadesłania i publikowania prac.
  7. Zgłaszający nie będący rodzicem/opiekunem prawnym oświadcza, iż posiada zgodę na przetwarzanie danych osobowych osób zgłaszanych do konkursu oraz jest w posiadaniu oświadczeń o zapoznaniu się z niniejszym regulaminem osób zgłaszanych do konkursu.
  8. Organizator informuje, że dyplomy będą wydawane jedynie zwycięzcom i wyróżnionym w poszczególnych kategoriach. Organizator nie przewiduje wydawania zaświadczeń oraz dyplomów za uczestnictwo w w/w konkursie.
  9. Zgłoszenie do konkursu jest jednoznacznie rozumiane jako zapoznanie się z regulaminem i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)  informujemy, że:

  • administratorem danych osobowych uczestników konkursu plastycznego „Święty Jan Paweł II w oczach dziecka” (edycja XVI – 2021) jest Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz –  Rynek Kościuszki 10,
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych tel. 535521800, [email protected]
  • celem przetwarzania jest uczestnictwo w konkursie,
  • przetwarzanie będzie realizowane na podstawie:
  • 6 ust. 1 lit. c i f,
  • ustawa z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach,
  • dane osobowe przechowywane będą przez okres ustalony zgodnie z obowiązującym przepisem prawa,
  • uczestnik konkursu /rodzic, opiekun prawny/ posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jednocześnie obligatoryjne w celu uczestnictwa w konkursie.

Biuro organizacyjne:

Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim
ul. Mickiewicza 45
17 – 100 Bielsk Podlaski
Polska
tel. kom. +48 509 336 841
lub Kierownik: 503 981 101

Patroni medialni:

Niedziela Podlaska
TVP Białystok
Radio Białystok
Radio Jard
Kurier Poranny
bielsk.eu

Harmonogram
  • Prace wraz z kartą zgłoszeniową należy składać do dnia 30 IX 2021 osobiście w Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim lub wysłać pocztą (decyduje data wpływu) na adres:
    Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaski
    ul.
    Mickiewicza 45
    17 – 100 Bielsk Podlaski
  • Rozstrzygnięcie konkursu oraz otwarcie wystawy pokonkursowej odbędzie się 22 X 2021 r. o godz. 12.00 w Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim.
Patronat

Honorowi Patroni

  • J. E. Biskup Drohiczyński Piotr Sawczuk,
  • Fundacja Konferencji Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia”,
  • Akademia Katolicka w Warszawie,
  • Minister Edukacji i Nauki Przemysław Czarnek,
  • Marszałek Województwa Podlaskiego Artur Kosicki,
  • Starosta Bielski Sławomir Jerzy Snarski,
  • Wójt Gminy Bielsk Podlaski Raisa Rajecka,
  • Burmistrz Miasta Bielsk Podlaski Jarosław Borowski

Patroni medialni:

  • Niedziela Podlaska
  • TVP Białystok
  • Radio Białystok
  • Radio Jard
  • Kurier Poranny
  • bielsk.eu
Do pobrania
Podsumowanie

WARTOŚCIOWE OPOWIEŚCI

O konkursie

Czym dla nas jest rodzina?

To przede wszystkim wspólnota, na którą składają się rodzice, a więc mama, tata oraz dzieci. To podstawowa grupa społeczna, dzięki której kultywowane są poglądy, postawy, wzory i zachowania.

Mając na względzie nauczanie Kardynała Stefana Wyszyńskiego wiemy, że: „Człowiek ma wszczepione przez Boga dążenie do życia rodzinnego”.

To właśnie On, nasz Wielki Polak, w swoich przemówieniach kreślił jasny i przejrzysty obraz rodziny. Wiedział, że bez niej, nie ma mowy o rozwoju narodu.

Zwraca się do nas zatem z ciągle aktualnym apelem: „Mamy mieć świadomość rodzinności nie tylko w naszym domu, gdzie żyje ojciec, matka i dzieci. To jest rodzina niewątpliwie, to najbardziej podstawowa komórka życia społecznego. Bez rodziny nie ma narodu, tak jak bez narodu trudno sobie wyobrazić zdrowe, porządne państwo. W rodzinie rodzi się naród i wychowuje się poczucie ładu społecznego”.

Regulamin

Regulamin Diecezjalnego Konkursu
„Wartościowe opowieści. Rodzina moją pierwszą szkołą miłości”

Organizatorzy konkursu:

1. Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim,

2. Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie,

3. Fundacja MATER.

Partnerzy :

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kosowie Lackim

Odbiorcy konkursu:

  • Uczniowie ze szkół podstawowych z terenu Diecezji Drohiczyńskiej i spoza niej.

Cele konkursu:

  • Kultywowanie duchowego dziedzictwa Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
  • Kształtowanie postaw i promowanie wartości chrześcijańskich, którym był wierny Prymas Tysiąclecia.
  • Zachęcenie rodziców i wychowawców do rozmów z dziećmi na temat wartości rodziny w ich życiu.
  • Podkreślenie znaczenia rodziny w kształtowaniu osobowości każdego człowieka.
  • Zachęcanie dzieci i młodzieży do twórczego myślenia, a także wyrażania własnych przeżyć i refleksji za pomocą środków literackich, plastycznych i multimedialnych.

 Przepisy ogólne konkursu:

1. Udział w konkursie jest dobrowolny.

2. Niniejszy konkurs odbędzie się wraz z dostosowaniem do zaleceń MEiN, GIS oraz MZ.

3. Objęcie patronatem niniejszego konkursu przez Kuratora Oświaty nie oznacza wpisania tego przedsięwzięcia w wykaz zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, które mogą być wymienione na świadectwie ukończenia szkoły.

4. Oceny nadesłanych prac literackich,  plastycznych i filmowych  dokona Jury powołane przez Organizatora.

5. Prace oceniane będą w następujących kategoriach:

  • Klasy I – III (praca plastyczna)
  • Klasy IV – VI ( komiks,  opowiadanie)
  • Klasy VII – VIII (wiersz, film)

6. Jury wyłoni laureatów 1., 2., 3. miejsce i przyzna wyróżnienia w każdej kategorii.

7. Zwycięzcy otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe, ufundowane przez Organizatora,  a pozostali uczestnicy konkursu pamiątkowe dyplomy.

8. Każda szkoła dołącza kartę zgłoszeniową według wzoru (zał. nr 1).

9. Szkoły przystępujące do konkursu mogą przesłać każdą ilość prac w każdej kategorii.

10. Do pracy należy dołączyć wypełnioną i podpisaną kartę pracy według wzoru (zał. nr 2) oraz podpisane przez rodzica lub prawnego opiekuna zgody, oświadczenie i klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych –  jest to warunek konieczny (zał. nr 3). Dane zawarte w formularzu zgłoszeniowym i karcie pracy potrzebne będą do identyfikacji uczestnika konkursu, zakwalifikowania go do odpowiedniej kategorii wiekowej oraz kontaktu z uczestnikiem. Będą one dostępne tylko dla Organizatora.

11. Do konkursu można zgłosić tylko prace autorskie, które nie brały udziału w żadnym konkursie.

12. Prace konkursowe literackie uczniów oraz uzupełnione i podpisane załączniki 1, 2 i 3 należy przesłać na adres mailowy Organizatora, podany poniżej w szczegółowych przepisach Konkursu.

13. Prace plastyczne, w tym komiksy, należy przesłać pocztą na adres szkoły:

Szkoła Podstawowa Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Armii Krajowej 6
08-330 Kosów Lacki

14. Organizator powołuje Jury w celu wyłonienia zwycięzców.

15. Jury decyduje o zakwalifikowaniu prac do konkursu i przyznaniu nagród.

16. Termin nadsyłania prac upływa z dniem 29 października 2021 r.

Przepisy dotyczące prac literackich:

1. Każdy uczestnik może przesłać w formie elektronicznej pracę literacką zgodnie z kategorią wiekową  i tematem konkursu.

Tematy:

Opowiadanie : ( klasy IV – VI)
– Pewnego dnia w Zuzeli… – opowiadanie twórcze o spotkaniu z Kardynałem Stefanem Wyszyńskim w jego rodzinnej miejscowości Zuzeli, podczas którego poruszony zostanie problem roli rodziny w życiu Prymasa Tysiąclecia.

 Wiersz: ( klasy VII – VIII)
 „Rodzina moją pierwszą szkołą miłości”

2. Prace należy zapisać czcionką Times New Roman o wielkości 12 punktów, odstępy 1,5. Na pierwszej stronie w lewym górnym rogu należy umieścić: imię, nazwisko ucznia, klasę, nazwę szkoły i miejscowości.

3. Prace należy przesłać na adres mailowy Organizatora [email protected] wraz z załącznikami:1, 2. i 3, podpisanymi i dołączonymi jako skany dokumentu.

Przepisy dotyczące prac plastycznych (klasy I – III):

1. Każdy uczestnik może wykonać jedną pracę plastyczną zgodną z tematem konkursu: „Czas wolny spędzony z moją rodziną” (technika wykonania pracy – dowolna, format A3).

2. Pracę (wraz z metryczką ucznia umieszczoną w lewym górnym rogu pracy) należy przesłać pocztą na adres Organizatora podany w przepisach ogólnych konkursu wraz z podpisanymi  załącznikami:1, 2. i 3.

Przepisy dotyczące komiksu ( klasy IV – VI)

1. Każdy uczestnik może wykonać jeden komiks przedstawiający: Najciekawsze historie z dzieciństwa i czasów młodości Kardynała Stefana Wyszyńskiego” (technika dowolna, format dowolny).

2. Pracę (wraz z metryczką ucznia umieszczoną w lewym górnym rogu pracy) należy  przesłać pocztą na adres Organizatora podany w przepisach ogólnych konkursu  wraz z podpisanymi  załącznikami:1, 2. i 3.

Przepisy dotyczące filmu (klasy VII – VIII)

1. Każdy uczestnik może nagrać jeden filmik zgodny z tematem:  Dzień z życia mojej rodziny”- zabawne historie.

2. Czas emisji filmu nie może przekroczyć 5 minut.

3. Nadesłane filmy powinny mieć pozytywny przekaz i nie mogą zawierać drastycznych zdjęć ani opisów.

4. Filmiki powinny być nagrane telefonem komórkowym i przesłane drogą elektroniczną na adres mailowy [email protected] wraz z załącznikami: 1, 2 i 3, podpisanymi i dołączonymi jako skany dokumentu.

Terminarz konkursu:

Konkurs trwa od 06 września 2021 r. do 29 października 2021 r.

Zwycięzcy i laureaci, o wynikach konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej do dnia  19  listopada 2021 r.

Uwagi końcowe:

1. Organizator nie odsyła prac literackich, plastycznych i multimedialnych ich Będą one wyeksponowane i zaprezentowane podczas gali wręczenia nagród.

2. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu konkursu i zgodą na publikację danych osobowych oraz upublicznienie wizerunku w prasie i na stronie internetowej.

3. Koordynatorzy konkursu:
Agnieszka Steć (tel. 604 295 119)
Agnieszka Winnicka (tel. 606 581 907)
Tel. do szkoły: (25) 787 96 26

Harmonogram

Konkurs trwa od 06 września 2021 r. do 29 października 2021 r.

Zwycięzcy i laureaci, o wynikach konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej do dnia  19  listopada 2021 r.

Patronat

Honorowy patronat konkursu:

  1. Ordynariusz Diecezji Drohiczyńskiej, Ks. Biskup Piotr Sawczuk,
  2. Senator Rzeczypospolitej Polskiej, Waldemar Kraska,
  3. Mazowiecki Kurator Oświaty, Aurelia Michałowska,
  4. POdlaski Kurator Oświaty, Beata Pietruszka,
  5. Burmistrz Miasta i Gminy Kosów Lacki, Jan Słomiak,
  6. Akademia Katolicka w Warszawie

Patroni medialni:

  1. Centrum Informacji Diecezji Drohiczyńskiej,
  2. „Niedziela Podlaska”,
  3. „Kurier Kosowski”.
Do pobrania
Podsumowanie

OLIMPIADA TEOLOGII KATOLICKIEJ

PRZEDSZKOLA

O konkursie

Zapraszamy
dzieci w wieku przedszkolnym
do wzięcia udziału w X Edycji Konkursu Plastycznego
„Świętowanie niedzieli w mojej rodzinie”

Cele konkursu to:

  • Zwrócenie uwagi na to, jak istotną rolę w życiu każdego dziecka pełni rodzina i bliskie relacje pomiędzy jej członkami.
  • Ukazanie dzieciom wartości rodziny, która jest pierwszym i niezastąpionym środowiskiem wychowawczym.
  • Ukazanie wzorów życia chrześcijańskiego.
  • Rozwijanie twórczego myślenia i aktywności artystycznej dzieci.
  • Inspirowanie do czynnego uczestnictwa w życiu Kościoła i społeczności lokalnej.
  • Wyszukiwanie i promocja talentów.
Regulamin

Regulamin
X Edycji Konkursu Plastycznego dla dzieci w wieku przedszkolnym
„Świętowanie niedzieli w mojej rodzinie”
Rok szkolny 2021/2022

 Organizatorzy:

  • Katolickie Przedszkole św. Antoniego w Węgrowie
  • Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie
  • Parafia Rzymskokatolicka św. Piotra z Alkantary i św. Antoniego z Padwy
  • Fundacja MATER

Cele edukacyjne:

  • Zwrócenie uwagi na to, jak istotną rolę w życiu każdego dziecka pełni rodzina i bliskie relacje pomiędzy jej członkami.
  • Ukazanie dzieciom wartości rodziny, która jest pierwszym i niezastąpionym środowiskiem wychowawczym.
  • Ukazanie wzorów życia chrześcijańskiego.
  • Rozwijanie twórczego myślenia i aktywności artystycznej dzieci.
  • Inspirowanie do czynnego uczestnictwa w życiu Kościoła i społeczności lokalnej.
  • Wyszukiwanie i promocja talentów.

Sposób i terminy przeprowadzania konkursu, w tym ustalania i ogłaszania wyników:

  1. Do konkursu mogą przystąpić dzieci z przedszkoli, oddziałów przedszkolnych ( grupy „0” ) w szkołach podstawowych oraz dzieci z rodzicami w kategorii „V”
  2. Prace plastyczne przedstawiają ujęcie tematu dowolną techniką i w dowolnym formacie.
  1. Dzieci przygotowują prace zgodnie z tematyką i kategoriami wiekowymi.
    Kategoria I – dzieci trzyletnie,
    Kategoria II – dzieci czteroletnie,
    Kategoria III – dzieci pięcioletnie,
    Kategoria IV – dzieci sześcioletnie,
    Kategoria V – praca z rodziną.
  2. Każda placówka może przygotować po 3 prace z każdej kategorii.
  3. Prace konkursowe można przesyłać również indywidualnie poza placówką. Każdy uczestnik może wykonać jedną pracę.
  4. Organizator przygotowuje wystawę prac wyłonionych z konkursu.
  5. Podsumowanie konkursu dokonuje przewodniczący komisji konkursowej podczas uroczystej gali finałowej.
  6. Zwycięzcy konkursu w poszczególnych kategoriach oraz osoby wyróżnione – otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe.
  7. Wręczenie nagród odbywać się będzie podczas uroczystej gali w sali widowiskowej w siedzibie Katolickiego Przedszkola Św. Antoniego w Węgrowie w dniu 20.05.2022 r. o godz. 12.30. Jeżeli gala finałowa się nie odbędzie nagrody zostaną wysłane pocztą.
  8. Ogłoszenie wyników odbywa się poprzez umieszczenie na stronach internetowych organizatorów protokołu z posiedzenia komisji konkursowej.
  9. Lista uczestników etapu finałowego zostanie opublikowana na stronach internetowych organizatorów.

Tryb pracy komisji konkursowej:

  1. Komisję konkursową powołuje dyrektor Katolickiego Przedszkola Św. Antoniego w Węgrowie.
  2. W skład komisji konkursowej wchodzą eksperci spoza placówki powołani przez organizatora.
  3. Pracom Komisji przewodniczy dyrektor Wydziału Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego w Drohiczynie.
  4. Prace niesamodzielne przechodzą do kategorii praca z rodziną.
  5. Komisja sporządza szczegółowy protokół z eliminacji finałowych.

Przepisy końcowe:

  1. Opiekunowie oraz uczniowie i ich rodzice mają prawo wglądu do prac i protokołu.
  2. Prace nadesłane na konkurs przechodzą na własność organizatora i nie będą zwracane.
  3. Organizator konkursu ma prawo do bezpłatnej reklamy prac w wystawie pokonkursowej, katalogu, w prasie, telewizji i Internecie oraz przekazanie innym podmiotom w celu popularyzacji konkursu, a także realizacji innych działań statystycznych.
  4. Kwestie sporne rozstrzygają organizatorzy.
  5. Organizatorzy mają prawo wprowadzania zmian w regulaminie.
  6. Wszelkich informacji na temat konkursu udzielają organizatorzy: tel. 885 052 052
  7. Szczegółowe informacje (regulamin; wzory: karty pracy, protokołu; zgody na przetwarzanie danych, wyniki kolejnych etapów konkursu) zostaną zamieszczone na stronach:
    www.przedszkole.klasztorwegrow.pl
    www.katecheza.drohiczynska.pl
  1. Do każdej pracy należy wypełnić kartę pracy wg wzoru (załącznik nr 1) i nakleić na odwrocie pracy oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3) i klauzulę informacyjną o danych osobowych (załącznik 4) .
  2. Podpisanie karty pracy jest wyrazem akceptacji regulaminu i warunków udziału w konkursie.
  3. Przedszkole dołącza do prac kartę zgłoszenia przedszkola/ szkoły do konkursu (załącznik 2).
  4. Podpisane prace: płaskie na odwrocie, przestrzenne na tabliczce doczepionej do pracy należy przesłać na adres Organizatora:

Katolickie Przedszkole Św. Antoniego
ul. Kościuszki 27a
07-100 Węgrów
z dopiskiem „Konkurs plastyczny”

Harmonogram

01. 02. 2022 r. – Ogłoszenie konkursu i rozesłanie regulaminów.

22. 04. 2022 r. – Przesyłanie prac na etap  finałowy (decyduje data stempla pocztowego).

13. 05. 2021 r. – Ogłoszenie listy nagrodzonych  osób.

20.05. 2021 r. godz. 12:00 – Gala finałowa – uroczyste podsumowanie i wręczenie nagród  w Katolickim Przedszkolu św. Antoniego w Węgrowie.

Patronat

Patronat honorowy:
Biskup Drohiczyński Piotr Sawczuk
Senator Maria Koc
Burmistrz Miasta Węgrów Paweł  Marchela
Starosta Powiatu Węgrowskiego Ewa Besztak
Akademia Katolicka w Warszawie

Patronat medialny:
Centrum Informacji Diecezji Drohiczyńskiej
Tygodnik Katolicki Niedziela

Do pobrania
Podsumowanie

SZKOŁY PODSTAWOWE

O konkursie

Zapraszamy uczniów kl. I – VIII do wzięcia udziału w konkursie „Życie w Biblii, Biblia w życiu.”

Jest jest on nową odsłoną dotychczasowego Diecezjalnego Konkursu „Spotkania z Biblią”, którego formuła wyczerpała się z chwilą likwidacji gimnazjów.

Jego celem jest refleksja nad własnym życiem w świetle wartości biblijnych. Zależy nam, aby w przyszłych latach był kontynuowany i cieszył się popularnością.

Regulamin

REGULAMIN
DIECEZJALNEGO KONKURSU
„ŻYCIE W BIBLII, BIBLIA W ŻYCIU – PRZYPOWIEŚCI JEZUSA” 

CELE KONKURSU:

  1. Mobilizowanie uczniów do lektury Pisma świętego.
  2. Pogłębianie wiedzy biblijnej.
  3. Zainteresowanie dzieci i młodzieży tematyką postaci i wydarzeń biblijnych.
  4. Kształtowanie umiejętności uniwersalnego i ponadczasowego odczytywania przesłania Pisma świętego.
  5. Kształtowanie umiejętności przygotowywania materiałów promujących wartości chrześcijańskie w mediach społecznościowych.
  6. Kształtowanie umiejętności wyrażania osobistych przeżyć o charakterze religijnym.
  7. Kształtowanie postaw moralnych w oparciu o biblijne wzory.
  8. Kształtowanie postaw promujących wartości chrześcijańskie wśród rówieśników obecnych w mediach społecznościowych.
  9. Promocja talentów plastycznych, literackich i filmowych.

 ORGANIZATORZY:

– Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie,

– Szkoła Podstawowa im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie,

– Fundacja MATER.

REGULAMIN KONKURSU:

  1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół podstawowych z terenu diecezji drohiczyńskiej.
  2. Konkurs będzie przebiegał w następujących kategoriach:

Kategoria I – klasy I – III szkoły podstawowej – praca plastyczna;

Kategoria II – klasy IV – VI szkoły podstawowej – komiks lub współczesna wersja wybranej przypowieści (praca literacka);

Kategoria III – klasy VII – VIII szkoły podstawowej – praca literacka lub filmowa na temat: Moje życie w świetle przypowieści.

  1. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne i dobrowolne.
  2. W konkursie wezmą udział tylko prace spełniające warunki wskazane w niniejszym regulaminie.
  3. Praca plastyczna: wykonana samodzielnie przez jednego autora, format A3, technika dowolna (z wyjątkiem technik wykorzystujących materiały nietrwałe i sypkie typu: ryż, kasze, plastelina itp.). Prosimy nie składać (nie zaginać) prac.
  4. Komiks: książeczka formatu A4, łącznie 20 pól komiksowych na 5 stronach A4, (nie wliczamy ewentualnych okładek), wykonana ręcznie przez jednego autora. Nie dopuszcza się druku i wykonania komiksu w programie komputerowym.
  5. Praca literacka: czcionka Times New Roman 12, interlinia 1,5, tekst wyjustowany,
    2 strony.
  6. Film: krótkie i ciekawe przesłanie przypowieści ujęte w filmiku nagranym telefonem komórkowym (jak na TikToka): kamera w pozycji pionowej, czas trwania max. 3 minuty. Po zrealizowaniu nagrania należy przesłać link z dysku OneDrive na pocztę szkoły: [email protected] lub zapis na nośniku zewnętrznym pocztą tradycyjną.
  7. Na odwrocie prac plastycznych i literackich należy przykleić wydrukowaną i wypełnioną metryczkę. Tę samą metryczkę należy dołączyć do nagrania filmowego (zał.1).
  8. Do każdej pracy należy dołączyć zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisane przez rodzica oraz nauczyciela katechetę (zał. 2 i zał. 3).
  9. Każda szkoła, razem z pracami konkursowymi, przesyła kartę zgłoszeniową według wzoru (zał. 4).
  10. Szkoły przystępujące do konkursu mogą przesłać dowolną ilość prac spełniających kryteria poszczególnych kategorii.
  11. Termin składania prac upływa 11 marca 2022 – decyduje data stempla pocztowego. Prace należy przesyłać na adres Organizatora lub dostarczyć osobiście do sekretariatu szkoły (SP w Domanowie, Domanowo 19a, 17-120 Brańsk, z dopiskiem: DIECEZJALNY KONKURS „ŻYCIE W BIBLII, BIBILA W ŻYCIU”).
  12. Prace oceni profesjonalne Jury powołane przez Organizatorów. Decyzja Jury jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

Kryteria oceny pracy:
– zgodność z tematem i wyznaczoną formą,
– kreatywność uczestnika konkursu,
– walory artystyczne pracy, a w przypadku pracy literackiej – walory językowe,
– estetyka wykonania pracy.

  1. Jury wyłoni laureatów 1., 2., 3. miejsce i przyzna wyróżnienia w każdej kategorii.
  2. Wyniki konkursu zostaną podane do 1 kwietnia 2022 na stronach internetowych Organizatorów: https://spdomanowo.edupage.org/    https://katecheza.drohiczynska.pl/ Katecheci odpowiedzialni są za przekazanie informacji nagrodzonym uczniom, ich rodzicom, dyrektorowi szkoły, proboszczowi oraz dołożenie wszelkich starań, by laureaci przybyli na uroczyste rozstrzygnięcie konkursu, które odbędzie się 6 kwietnia 2022 r. w SP w Domanowie.
  3. Prace prezentowane będą na wystawie pokonkursowej w Szkole Podstawowej im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie.

OBOWĄZEK INFORMACYJNY

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest:
    • Szkoła Podstawowa im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie, reprezentowana przez Dyrektor Szkoły Podstawowej im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie, Domanowo 19a, 17-120 Brańsk. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem 857377001
    • Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie ul. Kościelna 10. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, telefonicznie pod 85/655 78 08 (wew. 5040 ) lub mailowo pod adresem [email protected]
    • Fundacja MATER z siedzibą w Drohiczynie, ul. Kościelna 10. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, telefonicznie pod 535 300 551 lub mailowo pod adresem [email protected]
  2. W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzania przez:
    • Szkołę Podstawową im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: [email protected]
    • Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie ul. Kościelna 10. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, telefonicznie pod 85/655 78 08 (wew. 5040 ) lub mailowo pod adresem [email protected]
    • Fundacja MATER z siedzibą w Drohiczynie, ul. Kościelna 10. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, telefonicznie pod 535 300 551 lub mailowo pod adresem [email protected]
  3. Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w związku z uczestnictwem w Diecezjalnym Konkursie „Życie w Biblii, Biblia w życiu” organizowanym w zakresie działalności kulturowej oraz promocji Organizatorów. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do sprawnej realizacji tych zadań.
  4. Podanie lub przekazanie Pana/Pani danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje Panu/Pani prawo odmowy podania swych danych lub prawo niewyrażenia zgody na ich przetwarzanie. Niepodanie przez Pana/Panią danych osobowych lub brak zgody na ich przetwarzanie będzie skutkować brakiem możliwości uczestnictwa w wydarzeniu/zadaniu, którego dotyczy zgoda.
  5. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych, może Pan/Pani wycofać ją w dowolnym momencie. W tym celu należy zwrócić się pisemnie do Administratora Danych.
  6. Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.
  7. Pana/ Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do zrealizowania zadania lub zadań w związku z którymi zostały zebrane. Po zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w calach archiwalnych zgodnie z obowiązującą w jednostce instrukcją archiwalną.
  8. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych oraz możliwość ich uzupełnienia i aktualizowania. Ma Pan/Pani prawo żądać ograniczenia przetwarzania lub usunięcia danych, które zebraliśmy za Pana/Pani zgodą. Równocześnie ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych osobowych.
  9. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku przetwarzania zebranych danych osobowych w sposób sprzeczny z rozporządzeniem RODO.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz pracy jest równoznaczne z uznaniem warunków regulaminu konkursu oraz zgodą na publikację danych osobowych autora i opiekuna w materiałach dotyczących konkursu – w tym na stronach internetowych Organizatorów oraz w środkach masowego przekazu.
  2. Administratorami danych osobowych są Organizatorzy konkursu: Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie, Szkoła Podstawowa im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie oraz Fundacja MATER.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do:

a/ bezpłatnej reprodukcji i publikacji prac oraz wykorzystania podstawowych danych autorów w środkach masowego przekazu informacji;
b/ przeniesienia majątkowych praw autorskich do zgłoszonych prac na Organizatorów.

  1. Uczestnik konkursu, wypełniając metryczkę pracy, oświadcza, że jest jej autorem.
  2. Nagrody nieodebrane podczas podsumowania można odebrać do dnia 11 kwietnia 2022r. Po tym czasie nagrody nieodebrane pozostają do dyspozycji Organizatorów (w szczególnych przypadkach mogą być dostarczone do laureatów).
  3. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu wraz z załącznikami należy do Organizatorów. Sytuacje nieobjęte niniejszym regulaminem rozstrzygają Organizatorzy konkursu.
  4. Niniejsze przedsięwzięcie realizowane jest zgodnie z zachowaniem zasad sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących w okresie przeprowadzania konkursu, wydanymi przez MEiN, GIS oraz MZ
  5. Osoby do kontaktu:
    Anna Rogowska – tel. 666 242 890
    Marzanna Falkowska – tel. 663 502 887.

Harmonogram

01. 02. 2022r. – Ogłoszenie konkursu. Rozesłanie  do  szkół  regulaminów.

do 11. 03. 2022r. – Nadsyłanie prac przez szkoły. Decyduje data stempla pocztowego.

01. 04. 2022r. – Ogłoszenie listy nagrodzonych  uczniów w etapie  diecezjalnym.

06. 04. 2022r. – Gala finałowa w Szkole Podstawowej w Domanowie. Uroczyste podsumowanie i wręczenie nagród.

Do pobrania
Podsumowanie

SZKOŁY SPECJALNE

O konkursie

Diecezjalny Konkurs dla uczniów szkół specjalnych „Moje spotkanie z Jezusem”

Organizatorzy konkursu:

  • Wydział Katechezy Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie
  • Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim
  • Fundacja MATER

Cele konkursu:

  • Ukazanie prawdy, że Pana Jezusa spotykamy: przyjmując sakramenty święte, modląc się, uczestnicząc w każdej Mszy Św., słuchając Słowa Bożego.
  • Rozwijanie wyobraźni oraz twórczych umiejętności uczniów.
  • Prezentacja i popularyzacja plastycznej twórczości uczniów.
  • Integracja rodzin wychowujących dzieci i młodzież niepełnosprawną.
Regulamin

Regulamin
Diecezjalnego Konkursu dla uczniów szkół specjalnych „Moje spotkanie z Jezusem”

I. Organizatorzy konkursu:

  • Wydział Katechezy Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie
  • Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim
  • Fundacja MATER

II. Cele konkursu:

  • Ukazanie prawdy, że Pana Jezusa spotykamy: przyjmując sakramenty święte, modląc się, uczestnicząc w każdej Mszy Św., słuchając Słowa Bożego.
  • Rozwijanie wyobraźni oraz twórczych umiejętności uczniów.
  • Prezentacja i popularyzacja plastycznej twórczości uczniów.
  • Integracja rodzin wychowujących dzieci i młodzież niepełnosprawną.

III. Zasady konkursu:

Konkurs adresowany jest do dzieci i młodzieży ze szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych z województwa podlaskiego, mazowieckiego i spoza nich.

Konkurs będzie przebiegał w następujących kategoriach:

Kategoria I
Szkoła podstawowa kl. I-V (uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym) – wykonują pracę plastyczną „Moje spotkanie z Jezusem”.

Kategoria II
Szkoła podstawowa kl. VI-VIII (uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim) – projektują laurkę dla kolegi, który przystąpił do sakramentu świętego.

Kategoria III
Szkoła podstawowa kl. VI-VIII, Szkoła Przysposabiająca do Pracy (uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym) – wykonują plakat ,,Moje spotkanie z Jezusem”.

Kategoria IV
Szkoła Branżowa I stopnia (uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim) – opisują wspomnienia z jednego przyjętego sakramentu świętego ,,Moje spotkanie z Jezusem”.

  • Uczestnicy wykonują pracę zgodnie z hasłem konkursu.
  • Format pracy: dowolny, dopuszcza się formę przestrzenną.
  • Technika wykonania prac dowolna: malarstwo, grafika, rysunek (płaska, bez użycia materiałów nietrwałych: plasteliny, modeliny, bibuły, kaszy itp., z możliwością eksponowania w ramie pod szkłem).
  • Do prac należy dołączyć kartę pracy ucznia według załączonego wzoru (załącznik nr2), zgodę na publikację i przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3) .
  • Prace wraz z protokołem z etapu szkolnego (załącznik nr 1) należy składać do dnia 20.03.2022r. osobiście w Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie

Podlaskim lub listownie (decyduje data stempla pocztowego) na adres:

Zespół  Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim
ul. Piłsudskiego 4
08-300 Sokołów Podlaski

  • Prace oceni Jury powołane przez organizatorów.
  • Autorzy najciekawszych prac zostaną nagrodzeni.
  • Objęcie patronatem niniejszego konkursu przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty i Podlaskiego Kuratora Oświaty nie oznacza wpisania tego przedsięwzięcia w wykaz zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, które mogą być wymienione na świadectwie ukończenia szkoły.
  • Prace prezentowane będą na wystawie pokonkursowej.
  • Rozstrzygnięcie   konkursu   oraz   otwarcie   wystawy   pokonkursowej   odbędzie się 18 maja 2022r. o godz. 11.30 w Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administratorem danych osobowych jest:
Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim reprezentowany przez Dyrektora, ul. Piłsudskiego 4, 08-300 Sokołów Podlaski,

Wydział Katechezy i Szkolnictwa Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Drohiczynie, Kościelna 10, 17-312 Drohiczyn,

Fundacja MATER ul. Kościelna 10, 17-312 Drohiczyn.

Inspektor ochrony danych w Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim dostępny jest pod adresem e-mail: [email protected]

Dane osobowe uczestników konkursu w postaci imienia i nazwiska, szkoły oraz klasy, do której uczęszcza, imienia i nazwiska rodzica lub opiekuna prawnego, numeru telefonu oraz adresu e-mail, a także imienia i nazwiska opiekuna uczestnika konkursu będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest: umożliwienie uczestnikom konkursu wzięcia w nim udziału, umożliwienie przeprowadzenia konkursu, opublikowanie informacji o laureatach, archiwizację dokumentów. Ponadto dane osobowe będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgody osoby, której dane dotyczą) w celu publikacji informacji o laureatach konkursu oraz ich prac w siedzibie Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim oraz na jego stronie internetowej.

Administrator może powierzyć dane osobowe innym instytucjom/podmiotom, jedynie wówczas, gdy zobowiązują do tego przepisy prawa lub na podstawie właściwie skonstruowanych, zapewniających bezpieczeństwo danym osobowym umów powierzenia danych.

Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z wymaganiami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Pełnoletnim uczestnikom konkursu, a w przypadku niepełnoletnich uczestników – ich rodzicom lub opiekunom prawnym uczestników konkursu przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo ograniczenia przetwarzania, a także prawo usunięcia danych, jeżeli przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

Na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zorganizowania konkursu, powiadomienia laureatów o przyznaniu nagród.

Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane

Uwagi organizatorów:

  • Praca może być wykonana tylko przez jednego autora (prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę).
  • Przy ocenie prac będzie brana pod uwagę: pomysłowość, samodzielność pracy, estetyka oraz oryginalność techniki, jaką praca będzie wykonana.
  • Uczestnik konkursu składa tylko jedną pracę, szkoła maksymalnie 6 prac z każdej kategorii.
  • Prac konkursowych nie należy podklejać ani oprawiać.
  • Prace zrolowane, zniszczone w wyniku niewłaściwego opakowania, nadesłane po terminie oraz niezgodne z regulaminem nie będą oceniane.
  • Prace konkursowe nie podlegają zwrotowi i przechodzą na własność organizatorów.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ich wystawiania i nieodpłatnego reprodukowania oraz możliwość zmian w regulaminie, o których zainteresowani zostaną powiadomieni pisemnie.
  • Niniejsze przedsięwzięcie realizowane jest wraz z zastosowaniem zaleceń MEiN, GIS oraz MZ.

Biuro organizacyjne:
Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim
ul. Piłsudskiego 4,
08-300 Sokołów Podlaski,
tel. 25 781 22 20.

Harmonogram

28.01.2022r. – Ogłoszenie konkursu. Rozesłanie do  szkół  regulaminu konkursu.

do 20.03.2022r. – Etap szkolny konkursu.

do 10.04.2022 r. – Etap diecezjalny konkursu.

22.04. 2022r. – Ogłoszenie listy nagrodzonych uczniów w etapie diecezjalnym konkursu.

18.05.2022r. – Diecezjalny finał konkursu.

15.06.2022r. – Podsumowanie konkursu – sprawozdania.

Patronat

Honorowy Patronat:
Biskup Drohiczyński J. E. Piotr Sawczuk
Senator RP Waldemar Kraska
Mazowiecki Kurator Oświaty Aurelia Michałowska
Podlaski Kurator Oświaty Beata Pietruszka
Starosta Powiatu Sokołowskiego Elżbieta Sadowska
Akademia Katolicka w Warszawie
Parafia Św. Jana Bosko

Do pobrania
Podsumowanie